Оценка на задоволство на клиентите на Футура 2/2 |
|
|
14.10.2009. |
KOLEGI NISTO OD OVA< DRUG NACIN SE IZBRA
www.pointpro.com.mk/futuraCSS2.htm
ПоинтПро Консалтинг е ангажирана од страна на Футура 2/2 за
спроведување на прашалник и интервјуа, со цел Оценка на задоволството
на клиентите на Футура 2/2.
Стратегиска цел на Футура 2/2 е постојано подобрување на услугите
насочени кон остварување на повисока додадена вредност на нашите
клиенти.
За остварување на цел значајно е мислењето на клиентите на Футура 2/2
за перформансите, услугите и односот кон Вашата компанија од страна на
Футура 2/2, но воедно и согледување на најважните очекувања од Вашата
идеална маркетинг/рекламна агенција.
Освен Прашалникот за Задоволство на клиентите, Футура изработи и прашалник за оценка на задоволството од Футура за Менаџментот во Вашата компанија.
Сето ова е со цел да ја унапредиме заедничката соработка и Вашето задоволство од нашата заедничка работа.
Да пристапите кон прашалникот за задоволство на клиентите на Футура 2/2, кликнете тука.
|