Оценка на задоволство на менаџментот на клиентите на Футура |
|
|
14.10.2009. |
KOLEGI NISTO OD OVA< DRUG NACIN SE IZBRA
www.pointpro.com.mk/futuraCSS1.htm
ПоинтПро Консалтинг е ангажирана од страна на Футура 2/2 за спроведување на прашалник и интервјуа, со цел Оценка на задоволството на клиентите на Футура 2/2.
Стратегиска цел на Футура 2/2 е постојано подобрување на услугите насочени кон остварување на повисока додадена вредност на нашите клиенти.
За остварување на таа цел значајно е мислењето на клиентите на Футура 2/2 во однос на перформансите, услугите и односот кон Вашата компанија , но воедно и согледување на најважните очекувања од Вашата идеална маркетинг/рекламна агенција.
Освен овој Прашалник наменет за оценка на задоволството на менаџментот на клиентите на Футура, изработен е и прашалник за оценка на задоволството од соработката со Футура на Маркетинг тимот во Вашата компанија.
Сето ова е со цел да ја унапредиме заедничката соработка и Вашето задоволство од нашата заедничка работа.
Да пристапите кон прашалникот за задоволство на менаџментот на клиентите на Футура 2/2, кликнете тука.
|